fredag 6 augusti 2010

Borta bra men hemma bäst

Jag är tillbaka ifrån mitt semesteräventyr, och verkar ha missat massor av spännande äventyr här under Bergveckan!
Som tur väl var hann jag hem precis i tid för att hinna smaka Emma och Annas goda bakelser, innan de stängde för i år.

KNUFF körde i gång den 1 augusti och sedan dess har vi hunnit med två Styrgruppsmöte, ett Sockenrådsmöt, en date med Christina Ekström och Marianne Enge och skrivit och suddat ut många ord och meningar i de nu förfina projektansökningarna till Leader Linné.

Den 15:e Augusti beräknar vi att lägga ansökningarna på posten, och sedan måste vi hjälpas åt att hålla tummarna för att Leaders LAG - grupp beslutar att vi får projektstöd. De har styrelsemöte den 22:e Augusti.

På söndag kommer jag ringa nyfikna samtal till "Kallarna" i de olika projektgrupperna, för att se hur projekten utvecklat sig den senaste månaden.

Den 15:e Augusti kommer jag också lägga upp ansökningarna på bloggen och hemsidan, och välkomna alla till att läsa den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

besöksräknare